Recenze na Google? Děkujeme, nechceme.
Víte, jak to je s recenzemi na Google? Ne? Tak si přečtěte následující odstavce.
Do obchodu nám přišlo několik zákazníků, kteří říkali, že po přečtení recenze na Google nevěděli, zda k nám mají vůbec chodit. Že prý je odrazovaly negativní recenze. A když k nám přišli a odcházeli od nás s novými botičkami, že byli velice překvapení, že recenzím na Google se nedá věřit, že u nás je všechno v pořádku, milá obsluha, mimořádně velký výběr zboží… A že se k nám budou rádi vracet na další nákupy.
Do ledna 2025 jsme ani nemohli na recenze reagovat, profil na Google spravovala cizí osoba (nedala se dohledat ani kontaktovat) a dovolat se spravedlnosti u společnosti Google nebylo možné. Ale povedlo se, správa už je naše, tak můžeme případně na recenzi odpovědět.
Po poslední recenzi, která se nedávno na Google objevila, jsme začali pátrat, jak to s recenzemi chodí. Poslední recenze je totiž lživá s úmyslem nás poškodit. Obuv si poslední týdny prodáváme zcela sami a s 15-letými zkušenostmi se dovolíme řadit mezi odborníky v prodeji dětské obuvi. Za profesionální a milý přístup k zákazníkům se tedy můžeme 100% zaručit – proč bychom se chovali nepřátelsky a tak o své věrné zákazníky přicházeli? Pokud jde rodič koupit dítěti boty, je potřeba je vyzkoušet, proto jsme kamenný obchod a na této praktice si zakládáme. Tím spíše u prvních botiček pro malé děti, dítko právě začínající chodit musí udělat aspoň pár krůčku a z toho se dá odhadnout, zda vybraná obuv bude to pravé. Je tedy potřeba jet do obchodu s kočárkem? Asi ne. Nemáme v obchodě kolonádu na korzování s kočárky, využili jsme maximálně plochu obchodu pro nabízené zboží. Naši zákazníci mohou kočárek nechat v zádveří mezi hlavním vchodem a vstupem do prodejny, tedy za zavřenými dveřmi prodejny. To je snad dostačující.
A teď k těm praktikám recenzí na Google. U recenzí je uvedeno“ Recenze nejsou ověřené“. Tudíž recenzi může napsat kdokoliv a může napsat cokoli, těžko se tomu dá bránit. Jednou napsaná lživá recenze se nedá odstranit a reakce na ni už je druhotná. Recenze na Google jednou je a zůstává tam, profil společnosti není možné smazat, jediná možnost je oznámení o uzavření prodejny, což není řešení. Ale co když se nejedná o zkušenost zákazníka s obchodem, ale jde tu o boj konkurence s cílem Vás poškodit? Že to není možné? Ale je. Dnes existují firmy, které se „živí“ recenzemi na zakázku, kde si můžete určit, jaké recenze má mít Váš obchod (samozřejmě naprostá převaha kladných) a konkurence (samozřejmě převaha negativních, sem tam i kladná, aby to nebylo moc nápadné). Tím bude mít Váš obchod skvělé hodnocení a konkurence špatné hodnocení. A ti, kdo nepřemýšlí a jen bezhlavě koukají na skóre hodnocení a počet hvězdiček si Vás samozřejmě vyberou před konkurencí, vždyť máte přeci hodnocení 4,9 z 5, tak musíte být asi nejlepší! Bonusem je, že taková firma konkurenci zařídí profil sama, bez vědomí majitele konkurenčního obchodu a také ho spravuje (to se stalo i nám, je o tom psáno ve třetím odstavci) – není to skvělé? Konkurence to má zcela bez práce...
Pořád si myslíte, že to není pravda? Tak se podívejte na následující odkaz a udělejte si obrázek sami.
Recenze podniku na google mapach mohou byt falesne daji se snadno koupit.